Légi és esküvői felvételek (fotózás, videózás) készítése

Légi és esküvői felvételek (fotózás, videózás) készítése Hobbi szinten szoktam modellezni és egyben légi felvételeket készíteni. Nem vagyok egy profi filmes, mondhatni kezdő vagyok a dologban viszont nagyon szeretem a kihívásokat és az új dolgokat. Szívesen kameráznék esküvőkön, készítenék mezőgazdasági felvételeket esetleg eladó ingatlanokról vagy telkekről madár távlati felvételt továbbá marketing célokra is szívesen filmeznék természetesen HD minőségben. Bármi szóba jöhet ahol ilyen felvételre és gépre van szükség. Ha olyan felvétel készül (pl esküvő) akkor kérésre a videót meg is vágom bár idő hiányában inkább átadnám Önnek és az Ön videósa beleteszi a felvételbe. Én úgy gondoltam hogy ez a dolog (mivel még én sem vagyok profi és nekem is jól jön a gyakorlat) lehetne becsület kasszás :) Tehát amennyit gondolt érte annyiban megállapodunk. Üzemanyag árban szívesen elmegyek bárhova. Ha esetleg érdekli a dolog hívjon vagy írjon nyugodtan és biztos vagyok benne hogy megegyezünk.